Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«MJ-rommet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Innlegg i MJ

Svindel med MJ på Finn.no.... igjen

Startinnlegget har emnet «Svindel med MJ på Finn.no.... igjen»

Svar på innlegg #179715

Skribent: arno
Skrevet første gang: 12. apr. 2014 kl.2144
*Endret: 12. apr. 2014 kl.2145
#179732 vist 472 ganger

Innloggede brukere ville her kunne se
bilde av skribenten hvis det er lagt inn.

Jeg ble også forsøkt narret av en av disse kumpanene for noen år siden. Jeg håper virkelig ikke det er den samme personen som går igjen. Min resept den gang mot å kjøpe tyvegodset/lureriet var å ringe NMJ og Finn Moe som straks advarte meg mot å kjøpe disse Superline-modellene av vedkommende.

Prisverdig at det legges ut en slik advarsel om at noen atter er på ferde. Det har ikke vært mange slike brodne kar innen MJ-hobbyen. Og det er uheldig å stigmatisere noen uten at det kan føres bevis, men "SIKKER BETALING"-systemet eller personlig oppmøte ved avhenting/betaling er greie fremgangsmåter.

Og dersom noe er så billig at det kan se ut til å være for godt til å være sant - ja, så er det muligens akkurat det det er.

Utskriftsvennlig

Konteksten

Svindel med MJ på Finn.no.... igjen ·2 Egil Sandal 12. apr. 2014 kl.1156 #179715 Vist 546 ganger
Svindel med MJ på Finn.no.... igjen arno 12. apr. 2014 kl.2145* #179732 (#179715) Vist 473 ganger

= Forstørr bildet |

«MJ-rommet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.20 sek
I dag 5460 treff på forum10, og 72636953 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12853 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.