Innlegg i Plattform

Mangel på informasjon til reisende...

Skribent: solslyng
Skrevet første gang: 16. aug. 2009 kl.1427
*Endret: 16. aug. 2009 kl.1429
#22818 vist 712 ganger

Innloggede brukere ville her kunne se
bilde av skribenten hvis det er lagt inn.

Die Filmführerin blir satt på et erstatningsett. NSB har ikke klart å opplyse henne om dette. Resultatet er dårlig medieomtale.

Hvorfor kan ikke NSB fortelle de reisende at de bruker erstatningsmateriell, og deretter komme med en liten påkjønnelse. En kopp kaffe/the, lefse eller sjokolade, eller gratis avis f.eks.

Øye for detaljer er fjernt i NSB, da kan man ikke bli som Flytoget, slik samferdselsministeren påstår...

En god togreise begynner med de små detaljer. Da trenger man ikke supermoderne infrastruktur for å gjøre de reisende fornøyd.

Tyske ICE går mange steder på dårlige strekninger, og har omtrent samme reisetidsratio mot bilen, som langdistansetogene i Norge.

Lenke: Die Filmführerin om NSB

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.