Innlegg i Plattform

God kundebehandling

Startinnlegget har emnet «Mangel på informasjon til reisende...»

Svar på innlegg #22983

Skribent: Kjetil Refsnes Jørgensen
Skrevet: 18. aug. 2009 kl.1630
#23160 vist 236 ganger

Innloggede brukere ville her kunne se
bilde av skribenten hvis det er lagt inn.

Tiltredes. For å si det slik: det er stor forskjell mellom de som er hyggelige i høytaler - og de som plutselig uten forvarsel sier "kafeen er nå stengt". NSB har nok noe å lære fra flyene - selv om forskjellen der også er stor. Blant annet mellom selskapene.

Sist hadde jeg en hyggelig konduktør, men han ble fryktelig stresset av at det kom speidere fra Fyllingsdalen med mye baggasje ombord på Vegårshei. Da ble han fryktelig opptatt av rutetiden - selv om vi hadde så god tid at det var en gru. Selv på en mandag kom toget til Oslo før tiden, etter å ha kjørt rolig hele veien fra Kristiansand til Oslo.

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.