Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 11. nivå av toppinnlegget "B1 på Otta? og annet" i Plattformen

Hele tråden har 43 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

                    B1 og modifikasjoner Henrik B. Backer 12. jan. 2016 kl.0935 #220228 (#220191) Vist 457 ganger Lik innlegget
 

Selv om dørene på 19925 er tilsvarende utførelse som andre stålvogner, er de tilpasset bredden på døråpningene og har avrundete hjørner øverst. Om det var slik på de andre også er jeg ikke sikker på.

Beste hilsen Henrik B

                      B1 og modifikasjoner Torstein Sunde 31. jan. 2016 kl.2041* #221223 (#220228) Vist 250 ganger Lik innlegget
 

Å dømme etter bildet nedenfor, kan det se ut som om det det bare var 19925 (til venstre) som fikk spesialtilpassede sidedører ved moderniseringen. På vogna til høyre er plasseringen av hengslene den samme som på B3, og døra er enten høyere eller plassert lavere. Jeg synes også det ser ut som om døra til høyre er litt bredere.

forstørrt180674-img7102.jpg

detalj dører B1
Narvik
1. mai 1981

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.12 sek
I dag 9098 treff på forum10, og 72717320 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12860 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.