Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 2. nivå av toppinnlegget "Farriseidet-Porsgrunn – en tur langs og på anlegget" i Plattformen

Hele tråden har 21 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

  Farriseidet-Porsgrunn – en tur langs og på anlegget Jan Arne Rødland 29. jan. 2016 kl.1325* #221069 (#221064) Vist 683 ganger Lik innlegget
 

Takk Hans Morten for ennu en flott serie fra arbeidene. Og pluss for meget gode kommentarer.

En erindring fra gamle dager da E18 gikk ned langs Hallevannet. I 180-graders svingen ved det hvite
huset passerte vi en gang like etter at en bil lastet med egg hadde kjørt ut og kantret. Eggedosis smiler

Jeg oppdaget etterpå at du, Hans Morten, holdt på med å legge inn mer mens jeg skrev min kommentar.
Det kan derfor være på sin plass å si at det er første avsnitt jeg kommenterte.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.28 sek
I dag 15695 treff på forum10, og 72446420 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12841 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.