Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 2. nivå av toppinnlegget "Mangel på informasjon til reisende..." i Plattformen

Hele tråden har 38 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

  God kundebehandling Kjetil Refsnes Jørgensen 18. aug. 2009 kl.1630 #23160 (#22983) Vist 194 ganger Lik innlegget
 

Tiltredes. For å si det slik: det er stor forskjell mellom de som er hyggelige i høytaler - og de som plutselig uten forvarsel sier "kafeen er nå stengt". NSB har nok noe å lære fra flyene - selv om forskjellen der også er stor. Blant annet mellom selskapene.

Sist hadde jeg en hyggelig konduktør, men han ble fryktelig stresset av at det kom speidere fra Fyllingsdalen med mye baggasje ombord på Vegårshei. Da ble han fryktelig opptatt av rutetiden - selv om vi hadde så god tid at det var en gru. Selv på en mandag kom toget til Oslo før tiden, etter å ha kjørt rolig hele veien fra Kristiansand til Oslo.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.12 sek
I dag 17233 treff på forum10, og 72408243 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12839 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.