Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 10. nivå av toppinnlegget "Et raid av søkemotorer " i Forumverkstedet

Hele tråden har 45 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

                  Søkemotorer og filstørrelse Svein Sando 15. nov. 2023 kl.1116 #383202 (#383198) Vist 1938 ganger Lik innlegget
 

Takk for interessant svar og hjelpsomt svar.

                    Søkemotorer og filstørrelse og annet Ståle Ualand 15. nov. 2023 kl.1141 #383204 (#383202) Vist 1973 ganger Lik innlegget
 

Eg er litt usikker på hva som er tema / problem her. Men her på jobb sliter eg med å logge meg på forumet. Antagelig er det blokkering av pop up som er årsaken til det.

Så når eg ser et innlegg med bilde så får eg normalt bare små versjoner. Men klikker eg på forstørrelelsesglasset så får eg fram et bilde med 1280 x 960 pixler bredde.

Som pålogget får man tilgang til alle aktuelle størrelser av bildet ved klikk på forstørrelsesglasset.

Det er ikke noe problem å lage stor aktivitet her på forumet. Når eg tar et raid i usette nyeste og velger marker som lest på enkelt innlegg eller på hel tråd så reloades jo hele lista og regnes som nytt oppslag. Så selv om jeg ikke leser noe så regnes det som om jeg har vært veldig aktiv.

                      Søkemotorer og filstørrelse og annet Roar 15. nov. 2023 kl.1143 #383205 (#383204) Vist 2009 ganger Lik innlegget
 

Sender deg direktesvar. Regner med at du ikke vil ha metoden publisert her?

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.15 sek
I dag 3642 treff på forum10, og 72656736 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12855 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.