Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 30. nivå av toppinnlegget "Et raid av søkemotorer " i Forumverkstedet

Hele tråden har 45 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

                                                          Dokumentasjon Svein Sando 24. nov. 2023 kl.1105 #383775 (#383774) Vist 2112 ganger Lik innlegget
 

Og her er min dokumentasjon at dette virker som det skal.

Øverste bilde nedenfor er meg i pålogget modus. Da vises valget "Logg ut", altså at jeg er pålogget, og da ser jeg også lupa ved bildet (pil nederst). Da kan jeg se alle versjoner av bildet.

Nederste bilde viser at jeg ikke er pålogget, fordi der det skulle stått "ses" står det nå "logg inn". Og det er ingen lupe, så uinnlogget kommer jeg meg ikke videre til bedre bilder.

Hvis du er tvil, så test selv, og kommer du til et annet resultat så får du legge fram skjermdump på samme måte som jeg har gjort det nå. jeg vil se toppen av skjermen for å se om du virkelig er avlogget dersom du får fram luper i avlogget tilstand.

Dessuten foreslår jeg at vi eventuelt tar denne dialogen på e-post. Bruk ses@njk.no

t248577-bevis-pa778logget.jpg

t248578-bevis-avlogget.jpg

                                                            Dokumentasjon Kurt Hål. 24. nov. 2023 kl.1151 #383778 (#383775) Vist 2120 ganger Lik innlegget
 

Positiv tilbakemelding- takk for det. Skal se på det i kveld.
Henger det i noe ugreie, kommer jeg tilbake på mail.

                                                              Søkemotorer - sperre for opplastning størren enn 500 piksler Kurt Hål. 28. jan. 2024 kl.1512* #387983 (#383778) Vist 1313 ganger Lik innlegget
 

Takk til Svein for å ha dykket dypt i programkodeverket og fått på plass en sømløs tilpasning, som gir den enkelte opplaster mulighet til selv å bestemme størrelsen på bilder søkeroboter kan hente ut - pkt. 21 i profilinnstilling.
Indikasjon på at en bruker har satt sperre til minste format er at lupen ikke vise når u-innloggede, ellers ingen endringer å se når innlogget.
Igjen imponert over systemets fleksiblitet og Svein Sandos arbeidskapasiete ( det siste av endringer ble gjort sent i gårkveld).

t250566-IMG_2383.jpg

Pkt 21
28. jan. 2024
Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.43 sek
I dag 3618 treff på forum10, og 72656712 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12855 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.