Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 6. nivå av toppinnlegget "Reservasjon mot bildebruk" i Forumverkstedet

Hele tråden har 22 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

          Brutte lenker til innlegg H. Lindholm 2. des. 2023 kl.1344 #384334 (#384325) Vist 1081 ganger Lik innlegget
 

Ja, hvis man legger inn bildelenken manuelt, enten i eget innlegg eller man henter bilder fra fotosamlingen som man legger inn i et annet innlegg en der de er lastet opp, så blir det ingen lenke.

Det er svært sjelden jeg gjør det sånn, ogh det gjelder ikke den tråden og de bildene jeg har brukt som eksempel her. Der er alle bilder lastet opp direkte i innlegget, og det var ingen avbrudd. Jeg opplever heldigvis ekstremt sjelden avbrudd, men ut fra kommentarer av og til skjønner jeg at ikke alle har like sikker forbindelse som jeg har.

Forsvunnede lenker ser ikke ut til å være så veldig vanlig, men det forekommer.
Her er et annet bilde hvor lenken til innlegget er blitt borte.

Lenke: M2 i Borgestad.

            Brutte lenker til innlegg H. Lindholm 2. des. 2023 kl.1357 #384336 (#384334) Vist 1089 ganger Lik innlegget
 

Og her er nok et bilde uten lenke til innlegg.

Når jeg filterer på mine egne bilder i Fotosamlingen vises det 60 bilder om gangen på en side. På praktisk talt hver eneste side er det da ett eller flere bilder som mangler lenke.

Når jeg har visning av alle bilder er det også en del bilder lastet opp av andre hvor det mangler lenker, men i en del tilfeller ligger samme bilde to eller flere ganger med lenke på ett av dem. I de tilfellene er antagelig forklaringen at det har skjedd noe under opplasting, at opplaster har gjort noe feil eller at det har oppstått avbrudd. Men det gjelder altså ikke mine bilder.

Lenke: Nok et bilde uten lenke

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.13 sek
I dag 23269 treff på forum10, og 72676363 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12856 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.