Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Jernbanehistorien »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 5. nivå av toppinnlegget "Type 86 og aluminiumskonstruksjonen" i Jernbanehistorien

Hele tråden har 21 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

        Type 86 og aluminiumskonstruksjonen morten håland 20. mars 2024 kl.0838 #391615 (#391573) Vist 766 ganger Likt av 1 Lik innlegget
 

BM 8660 var nedseget på midten da vi overtok den, men det var ikke synlig i lengderetningen. Vi oppdaget først at det var åpning mellom gulv og midtvegg, og det skulle vise seg at 2 tverrbjelker midt under vognen var knekt. De ble jekket opp, og spjelket med samme type U-profil. Det hele ble helt rett. Jeg har hatt dette i tankene ved senere prosjekter, og ingen av vognene som Krøderbanen disponerer, har denne feilen...

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Jernbanehistorien »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.10 sek
I dag 2604 treff på forum10, og 72581005 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12848 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.