Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Trainspotting rundt Ås" i Galleriet

Hele tråden har 5 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Litt lengre sydover den samme dagen..... Nils Olav Glein 23. mars 2024 kl.1327 #391847 (#391835) Vist 405 ganger Likt av 3 Lik innlegget
 

Fine bilder som vanlig fra deg, Carl Frederik og min umiddelbare tanke er at du i tillegg til gode bilder får god mosjon.

Litt lengre syd langs linja, nærmere bestemt utenfor Råde satt jeg i bilen min i påvente av at El 14 2166 dukket opp.
Mitt bilde av loket ble ikke optimalt eller slik jeg ønsket det da lysforholdene forandret seg i det samme øyeblikket som loket dukket opp.
Neste fredag (hvis det ikke er langfredag ) vil det sannsynligvis dukke opp et nytt El 14 lokomotiv på den samme plassen og kanskje vil jeg stå der enda en gang hvis vårsola varmer meg i ryggen.

MVH. Nils Olav .

forstørrt251536-DSCN6292.jpg

Cargo Net. El 14 2166 mellom Råde og Onsøy.
22. mar. 2024
foto: Nils Olav Glein
Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.20 sek
I dag 11658 treff på forum10, og 72201935 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12818 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.