Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 2. nivå av toppinnlegget "Tanken bare slo meg..." i Plattformen

Hele tråden har 29 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

  Tanken bare slo meg... Dag Christian Halvorsen 28. mars 2024 kl.2005 #392284 (#392273) Vist 1136 ganger Lik innlegget
 

Jeg kan jo bidra med litt selv også:

Fra 1. mai blir det kvartersavganger mellom Bergen og Arna, når det nye dobbeltsporet åpner. Nå er det i prinsippet halvtimesruter, så her snakker vi om en kapasitetsøkning på 100 prosent.

Jeg håper inderlig Vy får en fin sommersesong på Bergensbanen med fulle tog og få forsinkelser. Gleder meg selv til et par turer over fjellet i det ganske fascinerende internasjonale miljøet disse fjerntogene har.

På sikt gleder jeg meg til å se Coradia Nordic på norske spor og ser fram til å prøve settene når de kommer.

Jeg gleder meg til kjøresesongen på museumsbanene kommer i gang og ser fram til mange fine bilder derfra og kanskje noen turer selv også.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.76 sek
I dag 221 treff på forum10, og 72600864 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12850 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.