Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 6. nivå av toppinnlegget "først fullutbygging av motorveier sen jernbanen" i Plattformen

Hele tråden har 35 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

          Jernbanefremtid Finn Halling 4. mai 2024 kl.2034 #394455 (#394453) Vist 973 ganger Lik innlegget
 

Korrespondansene i eksemplet gjelder 602 og 601. 602 har slakk rute Hønefoss-Oslo, og den skulle man tro det var mulig å stramme opp. Til 601 er det rutemessig 8 minutters overgangstid fra Kongsvingerbanens til på Oslo S. Men punktligheten på Kongsvingerbanen er alt for dårlig - i jernbaneland som Sveits ville 8 minutter vært tilstrekkelig, men ikke her. Noe togselskapene også har innsett ved at de forutsetter lengre overgangstid.

Bare å holde togene i rute, ville skapt en helt ny situasjon.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.09 sek
I dag 22068 treff på forum10, og 72700278 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12859 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.