Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Årgangsbilder »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 3. nivå av toppinnlegget "Norge på langs for 40 år siden - dag 1: 12. aug 1970: Oslo - Trondheim" i Årgangsbilder

Hele tråden har 97 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

    Reisefølget Svein Sando 16. aug. 2010 kl.2124 #65859 (#65856) Vist 1371 ganger Lik innlegget
 

Men det var ingen tyskere med oss da vi dro nordover, så enten må de ha dtatt på egen hånd eller det var ved en annen anledning. Jeg mener jeg har sett bilder fra Nordlandsbanen tatt ved flere anledning av faren din.

      Reisefølget Kjetil Næss 16. aug. 2010 kl.2329 #65876 (#65859) Vist 1323 ganger Lik innlegget
 

Mulig senior blander selv. Han var flere turer nordover på 70-tallet. Både med Tyskere og medlemmer fra SJK. Bildet under er fra en av disse turene, men trolig ikke den samme du har bilder fra. Jeg skal høre med han i morgen.

forstørrt121527-106.jpg

Hell
foto: Bjørn Næss
      Reisefølget Kurt E. Håland 17. aug. 2010 kl.1241 #65925 (#65859) Vist 1268 ganger Lik innlegget
 

Som deltaker i nåtid takker jeg så meget for følget på denne utmerkede turen.
Bildebruken har jo vært overveldende med 99 bilder i tråden, hvorav fremmede ca 8. Ny rekord ble vel dette og det skal nok noe til å slå den, i alle fall hvis innhold også skal fenge så mange som denne skildringen har gjort.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Årgangsbilder »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.27 sek
I dag 9964 treff på forum10, og 72555379 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12847 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.