Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Verkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Fra dugnaden på Hamar forrige helg" i Verkstedet

Hele tråden har 4 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Fra dugnaden på Hamar forrige helg Per Engebretsen 11. feb. 2009 kl.2219 #782 (#775) Vist 357 ganger Lik innlegget
 

Jeg fikk prøve meg på di3 skruving, og skifta det ene sandingsrøret på 616 :D Var uheldig og bulka bilen min på vei til stallen, men så lenge det bare var skiltet som tok smellen så var jeg gla til ! Kolliderte ikke med nohab heldigvis.. ;) Gjengen var absolutt trivelige og imøtekommende, og selv om jeg ikke fikk vært der så lenge så frister det med gjentakelse fra min side også, ihvertfall..!

forstørrt92329-Bilde022.jpg

Norsk Diesel fra 1964, 10 år nyere enn den første. I tråd med Caroline, som skal være 10 år nyere enn type 1.. :)
7. feb. 2009
foto: Per Engebretsen
  Fra dugnaden på Hamar forrige helg H. Lindholm 11. feb. 2009 kl.2225 #786 (#782) Vist 376 ganger Lik innlegget
 

"...og selv om jeg ikke fikk vært der så lenge...

Kastet de deg ut etter en stund?

    Fra dugnaden på Hamar forrige helg Per Engebretsen 11. feb. 2009 kl.2246 #795 (#786) Vist 361 ganger Lik innlegget
 

neeeida :) hehe.. men når det kommer rundt 40 cm med snø over en natt og man bor på gard, så blir det fort mer å gjøre "der'n er ifra.." Reiste fra morran så fikk jo med oss en liten del.. såvidt

forstørrt92331-Bilde020.jpg

Lok fra en fjern fortid
7. feb. 2009
foto: Per Engebretsen

forstørrt92335-Bilde018.jpg

Hjul.. Selv om jeg ikke har opplevd Di2 omtrent på nært hold så har ett glimt fra Hunderfossen satt sine spor hos meg
7. feb. 2009
foto: Per Engebretsen

forstørrt92337-Bilde024.jpg

Flere som måtte forlate Hamar på lørdagen
7. feb. 2009
foto: Per Engebretsen
Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Verkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.40 sek
I dag 453 treff på forum10, og 72708675 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12860 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.