Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Årgangsbilder »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 3. nivå av toppinnlegget "Siste direktetog Oslo – Rjukan og retur 13. – 14.6.1991" i Årgangsbilder

Hele tråden har 22 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

    Takk for turen Trygve Kåsa 19. juni 2011 kl.2220 #96898 (#96793) Vist 422 ganger Lik innlegget
 

Ja, takk for turen. Det var over måte trivelig, og balkonglivet i "storm og stilla" står til troendes ;)

Kjenner at jeg får litt balkongabstinens sjøl også, skal tru om ikke Krøderbanen ruller i gang mot helga..

Ellers er vel GVB i gang, og hurra for det!
Dit kan en imidlertid ikke reise med tog for tida, og dessuten krever det for meg litt modning å ta fatt på kjøredagskalenderen og rutefolderen.
Mest mulig info i forkant av mine "ekspedisjoner" synes jeg er et must, og særlig rutefolderen krever min fulle fokus. Jeg får anskaffe en ørelappstol og noe å nippe til, for absorpsjon og forståelse ;)

Trygve

      Takk for turen Hans Morten Tamnes 21. juni 2011 kl.0042 #97013 (#96898) Vist 398 ganger Lik innlegget
 

Selv takk! Og takk for trivelig følge - om enn tyve år på etterskudd.

Takk for alle kommentarer som har kommet. Og som nevnt før - hvis det er noen som har opplysninger om personer eller annet som vises på bildene, er jeg takknemlig for det.

Mvh
Hans Morten
Fortellerstemmen og turdeltageren

        Takk for en fin tur..... Nils Olav Glein 23. juni 2011 kl.0035 #97184 (#97013) Vist 384 ganger Lik innlegget
 

Tusen takk, Hans Morten ! Ja, det var nesten som NRK`s TV program om Bergensbanen dette som varte så lenge og fasinerte folk langt utenom rekkene av jernbane-entusiaster. Rent spontant vil jeg også passe på å berømme din kjære for hennes utmerkede jernbanebilder - bildet av toget under Gaustadtoppen inneholder nesten alt en kan ønske seg av et bra jernbanebilde. Ditt bilde av Morten Tranøy gjennom fører-romsvinduet er et jeg vil huske og assosiere med fotokunst. Nok en gang, takk skal du ha for din fortellerglede og evnen til å glede andre. MVH.Nils.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Årgangsbilder »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.16 sek
I dag 28604 treff på forum10, og 72356283 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12834 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.