Visning av en deltråd på 2. nivå av toppinnlegget "Vestfoldbanen; det nye dobbeltsporet Barkåker - Tønsberg" i Plattformen

Hele tråden har 21 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

  Vestfoldbanen og det nye dobbeltsporet ved Tønsberg Nils-Kristian Møller 11. juli 2011 kl.1206 #98668 (#98624) Vist 512 ganger Lik innlegget
 

Jeg slutter meg uforbeholdent til de begeistret applauderende etter å ha sett og lest disse utførlige og innsiktsgivende reportasjene fra det som skjer og skal skje i dette jernbanehistorisk interessante området. Så ser jeg med forventning frem mot flere reportasjer av samme kvalitet, og gjerne også omfang. Jeg tilkjennegir stor respekt for personer som legger ned så mye energi i form av tid og krefter for å informere og oppdatere oss med hang til det ferroviale.

    Vestfoldbanen og det nye dobbeltsporet ved Tønsberg Trygve Kåsa 11. juli 2011 kl.1213 #98670 (#98668) Vist 519 ganger Lik innlegget
 

Tiltredes!

Trygve

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.