Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Hittegodskontoret »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en hel tråd i Hittegodskontoret    

Byggestrømsskap ·1 Bjørn Halling 30. okt. 2023 kl.1706 #382298 Vist 377 ganger Lik innlegget
 

Nå skal jeg ikke prøve å gjøre denne siden til et sted hvor det selges hvasomhelst. Men saken er den at da NMT flyttet internt på verkstedet Groruds område, så måtte vi legge om fra 230V til 400V strømtilførsel. Vi kjøpte et fint, moderne byggestrømsskap for 400V, og kostet også på en ny kurs og en måler. So far so good.
Men så ble vi oppsagt fra verkstedet Grorud, og måtte koble ned skapet. Jeg har prøvd å selge det på Finn, så langt uten resultat.
Grunnen til at jeg averterer det her, er naturligvis at jeg lurer på om det er en avdeling i NJK som kunne ha bruk for et slikt skap. I såfall: Kom med et godt bud. Vi kan selvfølgelig selge det til andre, men NJK - avdelinger må få fortrinnsrett.
Hvis noen er interesserte, send henvendelse til nmt(krøllalfa)njk.no

Lenke: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=295429084

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Hittegodskontoret »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.07 sek
I dag 23216 treff på forum10, og 72676310 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12856 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.