Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Verkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en hel tråd i Verkstedet    

"Siden sist" på Gamle Vossebanen ·4 Håkon Berg Gunnarson 5. feb. 2024 kl.1229* #388548 Vist 604 ganger Likt av 19 Lik innlegget
 

Lenge sidan sist! Men her kjem ein bildeserie i frå vest, stort sett haust 2023. Det er mange gode og viktige prosjekt som ikkje er med her, det får vi ha til gode. Men eg kan jo nevna nokon:

- Arbeider med 30a 271 på Garnes ifm. sertifisering av kjelen.

- Arbeider med sammenstilling av tenderen til 18c 255 på Seimsmark.

- Arbeider med 220c 206 på Seimsmark

- Ferdigstillelse av innvendig oppussing og tilbakeføring Garnes stasjon

- Tilbakeføring av venterom og ekspidisjon, Arna stasjon

- Bygging av innredning i 2. etg. på Seimsmark.

- Testrigg for justering og overhaling 36 V laderegulatorer på Arna Stasjon.

- Testrigg for justering, reparasjon og overhaling av vogngeneratorer på Seimsmark.

Og heilt sikkert meir.. Det elektriske anlegget i fleire av vognene har vore ustabilt og brannfarlig dei siste åra, så det å få dette, egentlig solide og fortsatt brukbare utstyret virksomt igjen, er viktig for heilthetsintrykket og bevaring av vognene våre.

Ellers er det ein del bilder av Ao 100, som stadig rykker nærare status som driftsvogn og 666 som er planlagt brukt kommande sesong.

Har og med ein serie bilder frå då tenderen til 255 kom igjen frå Dåfjorden Slip på Stord. Dei bildene er tatt av Thomas Bolstad

.

forstørrt250674-21490-220206.jpg

Tirsdagskveld etter stordriftsdagen. Traktorane går på tomgang mens gjengen diskuterer korleis ein skal få plassert materiellet der ein skal. Uansett, motivet er fint! Skd 90 og Skd 220c 206, med CDFo 620 bak.
NJK(mus): Skd 220c nr. 206
Garnes
12. sep. 2024
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250675-Skd90.jpg

Vi er komt til Seimsmark, og Skd 90 står i hovudspor med ei GBS vogn. Eit stilig syn!
Skd 214 nr. 90
Seimsmark
12. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250676-271Garnes.jpg

Dampsesongen er avslutta, Skd 90 og 30a 271 utanfor stallen på Garnes. Trur anledningen var tømming av kol denne dagen.
NJK(mus): 30a nr. 271
Garnes
27. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250677-Skd48Garnes.jpg

Skd 48 kjem til nytte i oktober, då er det utvendig vask av vogner før hensetting. Grunnen til at det skjedde så seint er støping og herding av golv på Seimsmark.
NSB: Skd 206 nr. 48
Garnes
18. okt. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250678-Skd48666Garnes.jpg

Litt av gjengen framfor 666 og Skd 48. 666 er egentlig ei ganske fin vogn, bygd på slutten av trevognepoken, men bær preg av litt manglande vedlikehold dei siste åra. Etter dette følger ein serie om denne.
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Garnes
18. okt. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250679-666reparasjonpaabegynt.jpg

666 er komt i hus på Seimsmark og arbeidene er begynt. På denne jobber både GVB sine dyktige ansatte, og dei frivillige.
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
2. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250680-666teakarbeider.jpg

Arbeidene fortsetter, mykje av treverket var bra, men stålbeslaga som stiver og bind saman vognkassen var svekka av rust, noko som og pressa ut teakpanelet.
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250681-666struktur.jpg

Nærbilde av trestruktur mellom toalettrom og kupé, der det store stålbeslaget er demontert.
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250682-666reparasjonerunderaapningsvindauger.jpg

Litt nytt treverk og rustbehandla stålbeslag, pluss nærbilde av holdarane til opningsvindauga. Dette er svært viktig at er i orden, slik at ein får vindua skikkelig på plass med messinglista på riktig side av vannbrettet
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250683-666beslagoglistverk.jpg

Beslaga vert reingjort og behandla for å unngå rust i mange år framover
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250684-666smaaskraper.jpg

For å få teaken fin igjen må både små..
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
12. des. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250685-666storeskrap.jpg

..og store bidra med skraping og pussing!
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
12. des. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250686-666ferdigskrapaside.jpg

Det går på fram! Mykje av teaken er montert igjen, og det går mot finpuss og behandling med oxalsyre.
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
30. jan. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250687-666Doer.jpg

Demontert dør frå 666
NJK(mus): B22 type 2 nr. 666
Seimsmark
30. jan. 2024
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250688-Oversiktverkstad.jpg

Oversiktsbilde hausten 23. Nyreviderte 1904 boggiar til venstre, deretter 18c 255, Skd 221 146, Skd 220c 206, Vogn 789 og 666 i midten, deretter Ao 100 og FV 14012
Seimsmark
2. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250689-18c255.jpg

Dette bildet har eg vel sann omtrent vist før, men slik står altså 255 fortsatt, i påvente av bakerste drivhjulaksel med nye hjulringer frå DB Meiningen
GVB(mus): 18c nr. 255
Seimsmark
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250690-742vask.jpg

Ei vogn det er mindre å gjera med, 742 blir vaska utvendig på Seimsmark.
NJK(mus): B22 type 1 nr. 742
Seimsmark
3. okt. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250691-Ao100salong.jpg

Salongen på Ao 100 begynner å bli bra. Himling er malt og eindel listverk er ordna. Teppet må sjølvsagt fornyast
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
12. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250692-Ao100-Lampe.jpg

Om nokon har kjennskap til ein slik lampettskjerm er vi ein i manko!
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
12. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250693-Ao100-Sidegang.jpg

Sidegangen er også ordna i taket, det elektriske anlegget skal også ordnast. Veggane, dører, etc. er stort sett fint. Arne Stensland, som har jobba utrettelig med vogna i mange år, i enden.
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
12. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250694-Ao100endre.jpg

Vakkert endeparti på Ao 100, einaste belg ved GVB.
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250695-Ao100takarbeider.jpg

Også taket på Ao 100 trong reparasjon, nye lister nederst mot teakpanelet og fornya takpapp. Arne Stensland og Kristoffer Moldestad på stillaste.
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
12. sep. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250696-Ao100takferdigmalt.jpg

Taket på Ao 100 er ferdig malt med grå taksitt.
NJA: A21 nr. 100
Seimsmark
30. jan. 2024
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250697-ArbeidsmaskinerGarnes.jpg

Arbeidsmaskiner på Garnes, samme dag som juletoget med BM86. Det blir gjort mykje godt arbeid med traseen av forskjellige underleverandørar.
Garnes
9. des. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250698-Leifen.jpg

Diverse beslag til maling, Leif Nessan med malingsspannet. Dette er både dørstopparar frå 666 og forskjellige deler til vogngenerator under overhaling.
Seimsmark
30. jan. 2024
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250699-skjereplott.jpg

Vi har også fått oss skjæreplottar til produksjon av sjablongar. Dette vil nok bidra til å sette prikken over Ien på materiellet vi restaurerer!
2. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250700-MuringSeimsmark.jpg

På Seimsmark blir det for tida ferdigsstilt mur mellom vegen og sporområdet, slik at spora kan ferdigstillast. Her har eg dessverre ikkje ferskare bilder, no er murkanten på toppen ferdigstøypt.
Seimsmark
18. nov. 2023
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250701-Teak.jpg

og heilt til slutt, for dei heilt spesielt interesserte.. eit vakkert syn eller? Heilt ny teakpanel!
30. jan. 2024
foto: Håkon Berg Gunnarson

forstørrt250702-Tender1.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad

forstørrt250703-Tender2.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad

forstørrt250704-Tender3.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad

forstørrt250705-Tender4.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad

forstørrt250706-Tender5.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad

forstørrt250707-Tender6.jpg

Tender og tenderramme reparert, sandblåst og malt profesjonelt, her nettopp komt tilbake frå Dåfjorden Slip på Stord.
GVB(mus): 18c nr. 255
Garnes
12. okt. 2023
foto: Thomas Bolstad
"Siden sist" på Gamle Vossebanen Jan Arne Rødland 5. feb. 2024 kl.1418* #388559 (#388548) Vist 526 ganger Lik innlegget
 

Takk atter en gang for en glimrende serie fra GVB. Et spørsmål, når 18c 255 får en ny hjulring,
vil ikke drivhjuldiameter bli forskjellig slik at det kan få innflytelse på kjøringen? Eller er hastig-
heten såpass lav at det ikke har noen betydning?

  Skifte av hjulringer H. Lindholm 5. feb. 2024 kl.1441 #388564 (#388559) Vist 569 ganger Lik innlegget
 

Ved skifte av enkelte hjulringer må de nye dreies til samme diameter som de som ikke skiftes.
Hvis koblede aksler ikke har samme hjuldiameter vil det bli øket belastning på koblestanglagerne, og én eller flere av akslene vil hele tiden slire litt, noe som medfører økt hjulslitasje og dårligere trekkraft.,

    Skifte av hjulringer Jan Arne Rødland 5. feb. 2024 kl.1612 #388574 (#388564) Vist 549 ganger Lik innlegget
 

Det var det jeg antok. Da er det å håpe at de to andre hjulsatene har relativt
tykke hjulringer slik at det går noen år før operasjonen blir nødvendig igjen.
Nå blir det vel heller ikke det store km-løp hos GVB.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Verkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 1.23 sek
I dag 4482 treff på forum10, og 72657576 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12855 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.