Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en hel tråd i Forumverkstedet    

Stjerne for "endret innlegg"? ·6 Roar 1. mars 2024 kl.1150 #390358 Vist 337 ganger Lik innlegget
 

Later til at stjerna legger seg inn automatisk for innlegg som ikke er endret når jeg bruker arbeidsgivers mobiltelefon?

Stjerne for "endret innlegg"? Svein Sando 1. mars 2024 kl.1213* #390361 (#390358) Vist 315 ganger Lik innlegget
 

Jeg kan ikke se at den koden som styrer stjerna kan skjelne mellom om det er din eller arbeidsgivers mobiltelefon som brukes. I tilfelle må det være noe med den telefonen som sender nytt innlegg to ganger (eller flere) etter hverandre.

Høyttenkning: Kanskje er det en variant av de som får sine innlegg duplisert?

  Stjerne for "endret innlegg"? Roar 1. mars 2024 kl.1215 #390362 (#390361) Vist 327 ganger Lik innlegget
 

Ok og takk for svar. Ikke viktig.

Stjerne for "endret innlegg" som ikke er endret Øyvind Berg 8. mars 2024 kl.1836 #390808 (#390358) Vist 297 ganger Lik innlegget
 

Tidligere i vinter opplevde jeg det samme, altså at innleggene mine ble markert som endret, med samme klokkeslett som opprinnelig, uten at jeg hadde gått inn og endret på dem. Men det skjedde ikke hver gang, og jeg la merke til hva som utgjorde forskjellen.

De gangene det skjedde fortsatte jeg å surfe på forumet i den samme fanen som jeg posta i, mens det ikke skjedde hvis jeg lukket fanen og åpnet en ny før jeg gikk inn på forumet igjen. Da jeg oppdaget det tenkte jeg litt på om det kunne ha en relasjon til det med dobbeltposting, men kom aldri så langt som å rapportere det da. Det har ikke skjedd før i høst/vinter for min del, så det er tydelig at noe har blitt endret et sted, enten i forumkoden eller i hvordan nettleseren fungerer. (Jeg bruker forresten Firefox i Windows.)

  Stjerne for "endret innlegg" som ikke er endret - unntak Øyvind Berg 8. mars 2024 kl.1841 #390810 (#390808) Vist 305 ganger Lik innlegget
 

Jeg prøvde å framprovosere det også denne gangen, men da skjedde det selvfølgelig ikke. Men jeg lurer på om det var sånn at det kun skjedde når jeg posta toppinnlegg, ikke svarinnlegg. Eventuelt kan noe ha blitt endra igjen siden sist. (Jeg er jo ikke aktiv her hele tida.)

    Stjerne for "endret innlegg"? Roar 8. mars 2024 kl.2217 #390826 (#390810) Vist 310 ganger Lik innlegget
 

Fikk dette nå i Quistværelset.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.25 sek
I dag 23543 treff på forum10, og 72676637 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12856 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.