Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 7. nivå av toppinnlegget "Apropos tannkremtube" i Plattformen

Hele tråden har 10 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

            Betydningen av eierskiftet Knut Andvord 27. juni 2024 kl.2203 #397590 (#397566) Vist 516 ganger Lik innlegget
 

ConnectBus avd Drøbak er også et eksempel på en enhet som produserer flere vognkm og tjenestetimer om sommeren enn vinterproduksjon. Dette skyldes TusenFryd og økt innsats med busser mellom Oslo og Nesset/Bekkevold i TusenFryd sin åpningstid, gjelder da linje 505. Avd i Drøbak har svært lite produksjon av skoleruter elelrs i året og kjøringen på TusenFryd er betydelig større enn reduksjonen i rushavg på 500 og 505E. At SAS mistenker aksjoner kan man kanskje forstå uten at man forsvarer evt aksjoner. Vet ikke hvordan lønnsutviklingen i SAS er i forhold til andre selskap, men kan jo være at SAS ikke vil øke like mye og vet at det ikke vil bli streik for resultat av forhandlinger

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.13 sek
I dag 11082 treff på forum10, og 76449922 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13209 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.