Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 9. nivå av toppinnlegget "Det var da ikke måte på..." i Plattformen

Hele tråden har 42 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

                Single point of failure Jan Arne Rødland 28. juni 2024 kl.1258* #397630 (#397629) Vist 1671 ganger Lik innlegget
 

Som Erik skriver:

At ulik fokus på oppetid kan ha betydning ser vi f.eks. i det at et enmotors fly er nesten like sikkert som et med flere motorer.

For en del år siden skulle det være flere motorer på fly i transatlantiske ruter. Vi fikk Boeing 727, Douglas DC-10 og Lockheed Tristar.
Nå er vel de fleste fly i disse ruter tomotors og 4-motors Airbus A-380 må vel sies å ha vært en flopp.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Plattformen »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.22 sek
I dag 15308 treff på forum10, og 76454148 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13210 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.