|
JernbanefremtidStartinnlegget har emnet «først fullutbygging av motorveier sen jernbanen» Svar på innlegg #394452 Skribent: Roar
Skrevet: 4. mai 2024 kl.2007 #394453 vist 1273 ganger | Innloggede brukere ville her kunne se bilde av skribenten hvis det er lagt inn.
| Det vil nok være umulig å oppnå at alt korresponderer med alt. Til dét er det altfor tett toggang, for mye enkeltspor og generelt for mange bindinger å ta hensyn til ved ruteplanlegging. Løsningen du etterspør for Ustaoset-Sørumsand er å bedre frekvensen på R14 fra times- til halvtimes. I hvertfall mellom Oslo og Årnes. For å gjøre dette må det minimium bygges flere kryssingsspor langs Kongsvingerbanen. Desverre tror jeg at dette ligger langt framme i tid. | Vis menyer |
= Forstørr bildet |
Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte.
Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.
|