Visning av en hel tråd i Jernbanehistorien
Vinteren 1981-82 hadde NSB store driftsutfordringer i lokaltrafikken rundt Oslo. Det var klager i avisene og også på Stortinget. I spørretimen den 3. februar 1982 ville representanten Mons Espelid fra Venstre vite om ikke NSB kunne leie inn materiell fra utlandet.
Statsråd Tore Austad svarte:Driftsvilkåra for jernbanen i Noreg vinterstid er vanskelege samanlikna med dei feste land i Europa. Leige av nærtrafikkmateriell frå utlandet i kritiske periodar hadde difor vore naturleg, men dette har vist seg å by på problem. Sverige t.d. har hatt store problem sjølv med jernbanedrifta i vinter, og spørsmål om leige av materiell derifrå ville ha vore utan meining i år.
NSB har retta spørsmål til aktuelle jernbaneselskap i Vest-Tyskland, Sveits og Østerrike. Men det er lite truleg at NSB får positive svar frå desse landa. Bane- og elektrotekniske tilhøve avgrensar elles sterkt tale på baneselskap som disponerer materiell som kan nyttast i Noreg.(kilde: Stortingsforhandlinger 1982)
Først svenske X10, deretter personvogner.Vogn litra B1N. N står for utleid til Norge.
Lenke: Pervald.se
Var også kjempe kritisk på El lok siden. Store driftsavik på El 17, 13 og 11 med store problemer og holde togproduksjonen oppe fra dag til dag i følge Vårt yrke som jeg leser i nå for tiden. Bjørn Steinar
= Forstørr bildet |
Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.