Visning av en hel tråd i Plattformen    

kundesenter ·4 Jan Erik Hole 28. juni 2024 kl.2100 #397661 Vist 305 ganger Lik innlegget
 

nå man spør om noe hos et kundsenter

er de lagt slik at de svar man få er standardsvar

jan erik

svar? Sven Pran 28. juni 2024 kl.2116 #397663 (#397661) Vist 301 ganger Lik innlegget
 

Det kommer an på kundesenteret.
Jeg har opplevd 'menneskelige' kundesentre som gir deg all den hjelpen du kan håpe på - og mer eller mindre automatiske innretninger som gir deg meningsfylte svar dersom du er heldig nok til å taste inn de heldigste søkeordene.

  svar? Jan Erik Hole 28. juni 2024 kl.2123 #397664 (#397663) Vist 278 ganger Lik innlegget
 

de forskjell der også, men har et inntrykk at de alle fleste svar er standard svar

men jeg også fått veldig bra svar på spørsmål jeg stilt

stilte et spørsmål om denne lille føreløsen bussen i kongsberg og der fikk jeg meget bra svar fra brakar som jeg ble fornøyd med og hvor fikk en bra forklaring på mitt spørsmål

jan erik

kundesenter Herman 30. juni 2024 kl.2314* #397782 (#397661) Vist 160 ganger Lik innlegget
 

Normalt er kundesentre delt inn i første- og andrelinje. Førstelinje skal bruke manus, gi standardsvar, og sparke henvendelser opp til andrelinje hvis førstelinje ikke kan svare.

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.