Visning av en hel tråd i Plattformen
nå man spør om noe hos et kundsenter
er de lagt slik at de svar man få er standardsvar
jan erik
Det kommer an på kundesenteret.Jeg har opplevd 'menneskelige' kundesentre som gir deg all den hjelpen du kan håpe på - og mer eller mindre automatiske innretninger som gir deg meningsfylte svar dersom du er heldig nok til å taste inn de heldigste søkeordene.
de forskjell der også, men har et inntrykk at de alle fleste svar er standard svar
men jeg også fått veldig bra svar på spørsmål jeg stilt
stilte et spørsmål om denne lille føreløsen bussen i kongsberg og der fikk jeg meget bra svar fra brakar som jeg ble fornøyd med og hvor fikk en bra forklaring på mitt spørsmål
Normalt er kundesentre delt inn i første- og andrelinje. Førstelinje skal bruke manus, gi standardsvar, og sparke henvendelser opp til andrelinje hvis førstelinje ikke kan svare.
= Forstørr bildet |
Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.