Visning av en deltråd på 4. nivå av toppinnlegget "Godstog med eurodual på Raumabana" i Galleriet
Hele tråden har 8 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem
Lars, du slipper vel å stoppe "ørten" ganger for å møte en annen lastebil vel ;-) så det blir ikke helt lik sammenligning. Hadde vi kunnet kjøre 100 km/t uten stopp, hadde nok kjøretiden vært radikalt kortere, men det får vi nok aldri oppleve.
Dagens rute inneholde 58 minutter stopp for møtende tog og eller personalbytter.
Og 20 saktekjøringer... hvorav den laveste er 20 km/h forbi planovergangen på Bjorli pga. vanntårnet
Hører rykter om den overgangen skal bort å legges vei fra neste overgang på rånå plo mot hyttene
= Forstørr bildet |
Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.