Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Problemer med MJF forumet?" i MJ-rommet

Hele tråden har 6 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Kan ikke opprette konto Gunnar Holm 15. sep. 2022 kl.2224 #359624 (#359621) Vist 513 ganger Lik innlegget
 

Det ser ut til at du ikke er alene! Jeg har flere ganger prøvd å opprette konto, men uten suksess. Alt går fint inntil kontoen skal godkjennes. Heretter er det fullstendig stille og taust. Det virker som forummet er dødt, totalt ute av drift, men med det gamle innholdet i behold.
Trist at det ikke virker.
Gunnar Holm

  Problemer med MJF forumet? Torstein Sunde 16. sep. 2022 kl.2008 #359684 (#359624) Vist 561 ganger Lik innlegget
 

Jeg har meldt fra om problemene, med en lenke til denne tråden, på MJFs forumrom "Forumverkstedet".

MJFs forum er ikke fullstendig dødt, men det har vært svært få innlegg i den senere tid.

    Manglende kontakt = få innlegg Gunnar Holm 18. sep. 2022 kl.1432 #359761 (#359684) Vist 527 ganger Lik innlegget
 

Ja, det var akkurat innlegg jeg ville ha gitt til MJ-Forummet om BM 88 i N-skala. Håper du, Torsein, klarer å vekke dem.
Hilsen Gunnar Holm

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.