Visning av en deltråd på 20. nivå av toppinnlegget "Splitte et fungerende jernbanesystem" i Plattformen

Hele tråden har 63 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

                                      Toppsjefer Joachim Pihl 23. apr. 2024 kl.1020 #393925 (#393924) Vist 1906 ganger Lik innlegget
 

OK, skal vi spikke fliser var fakturerbare timer et dårlig valg av ord, la oss bruke kunderettet aktivitet isteden. Altså selskapets formål, å produsere et produkt eller en tjeneste som samfunnet (i større kontekst) har behov for.

                                        Toppsjefer Finn Halling 23. apr. 2024 kl.1052 #393929 (#393925) Vist 1917 ganger Lik innlegget
 

Kunderettet aktivitet var bedre - men er det dekkende? Markedsføring av produktene og bedriften er definitivt kunderettet aktivitet og viktig for en toppleder. Topplederen er sentral for å bygge image og tillit i markedet, bl.a. ved å være synlig og tilgjengelig.

To eksempler, som må kunne sies å representere ytterpunkter i så henseende: Bjørn Kjos i Norwegian og ... hvem vet hva hun heter ...? i Vy.

Vis menyer

= Forstørr bildet |

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.