Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«MJ-rommet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en hel tråd i MJ-rommet    

Problemer med MJF forumet? ·6 Per Einar Oreberg 15. sep. 2022 kl.2138 #359621 Vist 447 ganger Lik innlegget
 

Jeg har gjort flere forsøk på å få sendt nytt passord til dette forumet, uten at det ser ut til at noe skjer. Er det problemer der?

Kan ikke opprette konto Gunnar Holm 15. sep. 2022 kl.2224 #359624 (#359621) Vist 431 ganger Lik innlegget
 

Det ser ut til at du ikke er alene! Jeg har flere ganger prøvd å opprette konto, men uten suksess. Alt går fint inntil kontoen skal godkjennes. Heretter er det fullstendig stille og taust. Det virker som forummet er dødt, totalt ute av drift, men med det gamle innholdet i behold.
Trist at det ikke virker.
Gunnar Holm

  Problemer med MJF forumet? Torstein Sunde 16. sep. 2022 kl.2008 #359684 (#359624) Vist 468 ganger Lik innlegget
 

Jeg har meldt fra om problemene, med en lenke til denne tråden, på MJFs forumrom "Forumverkstedet".

MJFs forum er ikke fullstendig dødt, men det har vært svært få innlegg i den senere tid.

    Manglende kontakt = få innlegg Gunnar Holm 18. sep. 2022 kl.1432 #359761 (#359684) Vist 422 ganger Lik innlegget
 

Ja, det var akkurat innlegg jeg ville ha gitt til MJ-Forummet om BM 88 i N-skala. Håper du, Torsein, klarer å vekke dem.
Hilsen Gunnar Holm

Svar: Problemer med MJF forumet? Morten W 18. sep. 2022 kl.1515 #359764 (#359621) Vist 412 ganger Lik innlegget
 

Hei! Ja, det er kjente problemer med forumet. Det ble flytta vekk fra MJF sin server for et år siden fordi den hadde store problemer med oppetiden. Vi har bytta webleverandør, men forumet er et dilemma vi ikke har noe godt svar på. Nå er det plassert på en server tilhørende Pelle og oppetiden har vært 99%, men det er ymse andre utfordringer som dette med passord.
Jeg forsøker å holde liv i det som best jeg kan og synes absolutt vi burde ha et levende forum, men når omtrent ingen bruker det er det ikke så lett å prioritere det heller. Vi burde antagelig ha installert en nytt forum, men det ser ut som om det er omtrent umulig å få overført data fra dagens forum til andre forumplattformer. Om noen har gode tanker og innspill eller faktisk kan tenke seg å hjelpe til så er det omtrent fritt fram. Vi har ledige stillinger som webmaster, forumadmin og moderator. Ta kontakt i dag Smile
De som har behov for hjelp med innlogging kan kontakte meg på medlem@modell.....foreningen.no eller sende oss en melding via https://modelljernbaneforeningen.no/mjf/kontakt-oss/ Jeg er som regel innom forumet flere ganger pr. dag, men har vært opptatt med andre ting denne helga. Smile

  Bruke MJ-rommet i stedet! Nils Chr Hagen 18. sep. 2022 kl.2033 #359783 (#359764) Vist 379 ganger Lik innlegget
 

Hvorfor ikke skrive her hvor flere kan lese, også de som er mer generelt interessert i emnet. Man trenger ikke være medlem NJK heller, selv om man selvfølgelig bør være det!

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«MJ-rommet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.21 sek
I dag 8047 treff på forum10, og 72002393 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12804 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.