Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Trikken »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 8. nivå av toppinnlegget "Da ser vi vel ikke mer til disse..." i Trikken

Hele tråden har 59 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

              T2000 Paul F.E. Reale 28. aug. 2011 kl.1101 #101912 (#101904) Vist 1508 ganger Lik innlegget
 

Det faktum at Ruter fortsatt hadde regnet med T2000 i sine strategier på det tidspunktet, skyldtes vel at det ennå ikke var fattet vedtak om å bytte ut samtlige vogner på T-banen, samt å øke den samlede vognparken med MX3000 til 351 vogner?

Nå har jo den situasjonen dramatisk endret seg. En av grunnene til å bestille så mange MX3000 og å skrote alt gammelt var jo nettopp at også politikerne innså fornuften i argumentet T-banen kjørte hardt på om alle fordelene ved en enhetlig vognpark?

Men det lå hele tiden i kortene at T-banen ønsket å fornye hele vognparken.

                T2000 Stian 28. aug. 2011 kl.1345 #101929 (#101912) Vist 1531 ganger Lik innlegget
 

Paul!


Igjen må jeg rette på deg angående samlede antall MX3000-vogner.
Oslo ender på 115 sett. Jeg kommer da til 345 vogner. Ikke 351. Hvor har du dette fra?


SH

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Trikken »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.24 sek
I dag 17363 treff på forum10, og 76438205 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13209 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.