Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Får ikke mail fra @njk.no til Altibox - adresse" i Forumverkstedet

Hele tråden har 9 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Blokkert mail fra @njk.no - løsning Ståle Ualand 7. feb. 2023 kl.1318 #367071 (#365445) Vist 1135 ganger Lik innlegget
 

Jeg ble i dag kontaktet av lyse fiber og de kan fortelle meg følgende:
NJK bruker nok noe som heter serversenter.net til masseutsendinger og antagelig også til videreformidling av eposter som for eksempel rogaland at njk osv.

Jeg har (antagelig på grunn av spam) blokkert serversenter.net i altibox sin nye epostløsning.

Jeg sjekket og jeg hadde serversenter.net på min svarteliste.

En utfordring er at når spam blir videreformidlet så ser man ikke at det faktisk er njk man blokkerer.

Jeg logget meg på min cleanmail hos altibox og hvitlistet serversenter.net. Da fungerte mottak av epost sendt til rogaland at njk dott no. Men det er fremdeles noe som ikke fungerer, og det tar jeg i aktuelt rom.
Jeg legger ved lenke til hvordan aktivt logge seg på cleanmail løsningen. Se punktet " Jeg får ikke logget meg på..."

Lenke: Altibox mail - spørsmål og svar

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.43 sek
I dag 1156 treff på forum10, og 76391507 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13207 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.