Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Innlegg som legges ut flere ganger" i Forumverkstedet

Hele tråden har 8 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Innlegg som legges ut flere ganger Svein Sando 23. mai 2024 kl.1342 #395317 (#395309) Vist 574 ganger Lik innlegget
 

Nå vet jeg ikke helt presist hva du mener med "refresher" nettleseren, men hvis du gjør dette rett etter at du har skrevet innlegg, så oppfatter systemet nok det som at du reposter innlegget. La meg gjøre et par forsøk med dette innlegget for å så om det skjer.

  Innlegg som legges ut flere ganger - lett å gjenskape og derfor lett å unngå når man skjønner hva man egentlig har bedt om. Svein Sando 23. mai 2024 kl.1345 #395318 (#395317) Vist 572 ganger Lik innlegget
 

Som man ser ble mitt innlegg repostet like mange ganger som jeg enten klikket på ikonet refresh eller på F5. Helt som forventet.

Så kanskje mange av repostingene rett og slett skjer fordi man ber om reposting uten at man skjønner at det er det man ber om.

    Innlegg som legges ut flere ganger - lett å gjenskape og derfor lett å unngå når man skjønner hva man egentlig har bedt om. Carl Fredrik Tjeransen 23. mai 2024 kl.1831 #395333 (#395318) Vist 582 ganger Lik innlegget
 

I en del andre løsninger på nett vil du få en advarsel hvis du prøver på oppfriskning slik du beskriver her av typen: "Vil du sende inn skjemaet igjen?"

Nå er ikke jeg noen webutvikler, så jeg vet ikke hvor lett det er å implementere en slik løsning.

      Innlegg som legges ut flere ganger Knut Time 24. mai 2024 kl.1423 #395355 (#395333) Vist 578 ganger Lik innlegget
 

Med Safari blir det alltid duplikat som her. Med Chrome blir det ikke duplikat.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.21 sek
I dag 44572 treff på forum10, og 74266505 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13051 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.