Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Museum»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 2. nivå av toppinnlegget "Hva skjer med museumsbanene i Sverige?" i Museum

Hele tråden har 34 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

  TikTok er her - bruk sosiale media Kjetil Ryen 11. juni 2024 kl.1639 #396645 (#396454) Vist 879 ganger Likt av 1 Lik innlegget
 

Å få museumsbanene til å være på sosiale medier tror jeg er lurt. Jeg bruker TikTok til underholdning og informasjon. Som informasjonskilde må man være kritisk, men det gjelder jo alle media i dag.

Museumsbanene må slutte å tro at ungdom kommer løpende uten å vite hva museene driver med og formidler hvorfor ungsom skal komme og der er sosiale media en selvfølge.

Jeg søkte på "railway museums" på TikTok og det dukket opp en del, men mest videoer fra besøkende så her bør museumsbanene lage en mediagruppe som tar tak. Lær av de poltiske partiene som for lengst har skjønt hvor de treffer "folket".

Legg ut vidoer om hva dere holder på med og jeg er sikker på at de blir sett.

Det er ikek TikTok som gjelder, på youtube er det for eksempel mye fra foreninger som bevarer dampbåter.

Dinosaurene i museumsforeningene må da ta være mentorer for de unge og det gir alltid livsglede å være sammen med ungdom!

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Museum»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.06 sek
I dag 42781 treff på forum10, og 74264714 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13051 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.