Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Vakre skyer...." i Galleriet

Hele tråden har 5 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Vakre skyer.... Kurt Hål. 20. juni 2024 kl.0943* #397131 (#397088) Vist 363 ganger Lik innlegget
 

Vakkert med skyene hengende så tett over ekvipasjen; - riktig et motiv løft her Nils Olav
Men hva går det av deg , velge seg bort for en søtsak på bakeriet. 😻

  Vakre skyer.... Nils Olav Glein 20. juni 2024 kl.2051 #397146 (#397131) Vist 316 ganger Lik innlegget
 

Tusen takk skal du ha for en hyggelig tilbakemelding, Kurt !
Tenk om jeg kan bli like flink til å fotografere skyer som du er med gjenskaping av vann på bildene dine.
Hvis jeg ikke hadde stått på fotoplassen alene, som jo ble litt stusselig i lengden så hadde jeg nok motstått fristelser fra det nærliggende bakeriet og langt heller delt noen wienerbrød med deg pluss medbrakt kaffe i termos.
Ha nå en riktig god midtsommersmiler

MVH. Nils.

    Vakre skyer.... Kurt Hål. 20. juni 2024 kl.2223 #397154 (#397146) Vist 315 ganger Lik innlegget
 

..duften fra nærliggende bakeri, sier du..
Da hadde jeg nok også gjort som deg 😎

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.10 sek
I dag 16633 treff på forum10, og 74382250 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13064 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.