Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Forumets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

Flere rom: Alle nyeste | Serier

Innlegg i Plattform

Jeg gjør noe feil, men hva?

Skribent: Sven Pran
Skrevet: 19. juli 2024 kl.1551
#398885 vist 405 ganger

Innloggede brukere ville her kunne se
bilde av skribenten hvis det er lagt inn.

Som et forsøk på å bli enda mer kjent med forumet har jeg begynt å se gjennom uleste innlegg uansett forum. i 'Jernbanehistorien' var det et innlegg jeg ønsket å kommentere, og trodde jeg hadde fått det til. MEN: 1: Jeg druknet i en lang feilmelding som jeg ikke skjønte noe av, men som tydet på at det var noe fundamentalt i forbindelse med dette innlegget. 2: Innlegget kom tydeligvis uansett inn i forumet. 3. Imidlertid kom innlegget inn en gang til, og den eneste måten jeg fant å avbryte slike gjentakelser var å avbryte og gå helt ut av forumet?
I oktober fikk jeg et lengre opphold på sykehus og ble satt ganske langt tilbake. Tiden etterpå har jeg prøvd å komme noenlunde tilbake i gammel form, men jeg er unektelig fristet til å sitere en klassisk replikk fra mine år i Trondheim: 'Vart du skræmt no?'

Utskriftsvennlig

Konteksten

Jeg gjør noe feil, men hva? ·2 Sven Pran 19. juli 2024 kl.1551 #398885 Vist 406 ganger
Jeg gjør noe feil, men hva? Webmaster 21. juli 2024 kl.0811 #398971 (#398885) Vist 301 ganger

= Forstørr bildet |

Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.18 sek
I dag 91 treff på forum10, og 76001288 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13183 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.