Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Forumets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

Flere rom: Alle nyeste | Serier

Innlegg i Trafikknytt

Sørlandsbanen, svært sårbar… kan noen belyse?

Startinnlegget har emnet «Sørlandsbanen, svært sårbar… kan noen belyse? »

Svar på innlegg #402896

Skribent: Dag Cato Skårvik
Skrevet: 17. sep. 2024 kl.0025
#402920 vist 352 ganger
Innlegget er likt av 1

Innloggede brukere ville her kunne se
bilde av skribenten hvis det er lagt inn.

Det skyldtes et eller flere tre som hadde lagt seg over linja. 705 (Avgang 4:19) kjørte rett inn i trekrona uten at det ble skader på materiellet. Incidenten ble meldt inn til togledelsen. Tilsynelatende kjørte også et par godstog forbi/gjennom treet før det oppsto slike skader på KL at trafikken ble stanset.

Hilsen føreren på 705

Utskriftsvennlig

Konteksten

Sørlandsbanen, svært sårbar… kan noen belyse? ·4 Knut Brørvik 16. sep. 2024 kl.1905* #402896 Vist 388 ganger
'Feil på strømforsyningen' Roar 16. sep. 2024 kl.1911 #402897 (#402896) Vist 366 ganger
Sørlandsbanen, svært sårbar… kan noen belyse? Dag Cato Skårvik 17. sep. 2024 kl.0025 #402920 (#402896) Vist 353 ganger Likt av 1
  Sørlandsbanen, svært sårbar… kan noen belyse? Knut Brørvik 17. sep. 2024 kl.0841 #402925 (#402920) Vist 302 ganger

= Forstørr bildet |

Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.53 sek
I dag 5850 treff på forum10, og 76271141 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13202 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.