Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "Bilder fra jubileumsfesten" i Galleriet

Hele tråden har 9 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

Bilder fra jubileumsfesten Stein Erik Paulsen 31. mai 2019 kl.2350 #289262 (#289247) Vist 529 ganger Lik innlegget
 

Veldig bra bildereportasje :-)

Kunne noen av bildene ha vært brukt mer aktivt? F.eks bildet hvor vi mottar den flotte gaven?

  Bilder fra jubileumsfesten Nils-Kristian Møller 4. juni 2019 kl.0010 #289477 (#289262) Vist 526 ganger Lik innlegget
 

Det bildet kunne godt vært lagt ut på hjemmesiden vår.

Jeg synes også dette var en fin bildeserie. Synd jeg ikke så på giveren av den store gaven i fotoøyeblikket. Bare for proposjonenes skyld: Jeg fikk opplyst at oljerenseren var omtrent like verdifull beregnet ut fra anskaffelsespris.

Takk til Carl-Frederic for bildeserien.

    Bilder fra jubileumsfesten - og gaver H. Lindholm 4. juni 2019 kl.0019 #289479 (#289477) Vist 562 ganger Lik innlegget
 

Det ble også overrakt en gave som var godt innpakket, og som overrekkeren opplyste at han ikke visste hva var. Den ble så vidt jeg observerte ikke åpnet. Hva inneholdt den?

      Bilder fra jubileumsfesten - og gaver Henrik B. Backer 4. juni 2019 kl.0841 #289483 (#289479) Vist 603 ganger Lik innlegget
 

Det var vel ikke selve gjenstanden som ble overrakt, men et bilde eller beskrivelse av den. Det ble beskrevet som en oljerenser som noen aktive i NJK hadde ønsket seg. Et skudd fra hoften - kan det være utstyr for å rense trafoolje?


Beste hilsen Henrik B

        Bilder fra jubileumsfesten - og gaver Nils-Kristian Møller 4. juni 2019 kl.0938 #289486 (#289483) Vist 614 ganger Lik innlegget
 

Oljerenseren er en gave av ikke ubetydelig verdi fra Jernbanemuseet og vil såvidt jeg forsto bli innkløpt med det første. Den innpakkede gaven var fra Jernbanedirektoratet. Eirk hadde fått i oppdrag fra direktøren å overrekke den da hun ikke selv kunne komme på festen. Det var feil av meg å sette den til side, den burde vært pakket opp der og da. Den inneholdt to flotte bilder som nå befinner seg på Bryn.

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 4.06 sek
I dag 1591 treff på forum10, og 72432316 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12840 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.