Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en deltråd på 1. nivå av toppinnlegget "På togjakt gjennom fire fylker" i Galleriet

Hele tråden har 7 innlegg. Du er tidligere blitt vist av dem

På togjakt gjennom fire fylker Ståle Ualand 4. sep. 2019 kl.1029 #294869 (#294860) Vist 508 ganger Lik innlegget
 

Flott jobba.... Antall tilbakelagte mil minner litt om en ekspedisjon vi gjennomførte for vel to år siden....

Hadde du ikke tålmodighet til å vente på vårt nydelige tog med 72.016 ved Mosby? Vi gikk så nærme teakvogntoget som togleder tillot..

  På togjakt gjennom fire fylker Rune Vindholmen 4. sep. 2019 kl.1235 #294882 (#294869) Vist 499 ganger Lik innlegget
 

Og noen av veiene hadde omtrent samme standard som de vi kjørte på den gangen...

Jeg må innrømme at i farten tenkte jeg rett og slett ikke på at Rogalandsgjengen kom luskende rett bak med 72-settet sitt. Jeg var litt opptatt av å rekke et bilde av toget i Kristiansand før det ble skiftet bort, men det hadde ikke kostet meg mye å vente 5 minutter ekstra på Mosby. Vel, neste gang...

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Galleriet »: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 0.10 sek
I dag 14192 treff på forum10, og 72204469 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 12818 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.