Forumbanner975 NJK NJK Forum NJK NJK Forum
Om Forum Forskningsavd. Materielldata  Stasjonsdata  Stedsdatabasen  Brodatabasen  Nyheter  Fotosamlingen  Logg inn 

Logg inn Fordel som innlogget Hjelp Driftsmelding Rommets bruksvilkår Fildeling | Rom: Romoversikt

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier

Visning av en hel tråd i Forumverkstedet    

Et spørsmål til dere som opplever dobbeltposting ·7 Svein Sando 21. juli 2024 kl.2308 #399043 Vist 270 ganger Lik innlegget
 

Når man skriver innlegg på forumet kan det gjøres med tre forskjellige muligheter for redigering, slik angitt rett over skriveviduet:

  • Standardeditor
  • Ren html-editor
  • Wysiwyg

Hvilken av disse bruker dere når dere opplever dobbeltposting av et innlegg?

Svar Sven Pran 21. juli 2024 kl.2358 #399044 (#399043) Vist 249 ganger Lik innlegget
 

Jeg går ut fra at det er Standardeditor ettersom jeg til nå ikke har gjort noe valg?
I tilfelle det spiller noen rolle: Tidligere har jeg alltid startet mine svar med å trykke på en SVAR - knapp. Denne gangen fant jeg ikke noen slik knapp og trykket isteden på den røde penn-figuren som er merket for å legge inn svar?
(Nå trykker jeg 'poste nytt innlegg'. Får jeg beskjed om dobbeltsvar avbryter jeg, logger meg av og inn på nytt og legger til ny kommentar med beskjed om dette)
mvh Sven

  Et spørsmål til dere som opplever dobbeltposting Svein Sando 22. juli 2024 kl.0021 #399047 (#399044) Vist 282 ganger Lik innlegget
 

Vær så snill å ikke gjøre noe som helst når du oppdager dobbeltposting. For å kunne feilsøke er det best at tingene er uendret i innlegg som er dobbeltpostet, for å kunne se om det er noe i innlegget som kanskje trigger fenomenet.

Et spørsmål til dere som opplever dobbeltposting Knut Time 22. juli 2024 kl.0009 #399045 (#399043) Vist 281 ganger Lik innlegget
 

Standardeditor. Men det skjer konsekvent om jeg benytter Safari som nå.

  Mitt i dag - eller 21.07 i Galleri Kurt Hål. 22. juli 2024 kl.0211 #399051 (#399045) Vist 284 ganger Lik innlegget
 

Usikker, men mest sannsynlig iPad (safari).
Tror PCen bare ble slått opp for sideblikk til innlegg som skulle svares på. IPad var aktiv inne pålogget på minst 2 forumsider pluss en tredje på Fotosamlingen.

Et spørsmål til dere som opplever dobbeltposting Knut Time 22. juli 2024 kl.0009 #399046 (#399043) Vist 260 ganger Lik innlegget
 

Standardeditor. Men det skjer konsekvent om jeg benytter Safari som nå.

en hiccup? Kurt Hål. 23. juli 2024 kl.1439 #399173 (#399043) Vist 214 ganger Lik innlegget
 

Siden Edge og Safari begge bedriver synkronisering og spesielt Windows er svært aktiv gjennom sin filosofi om å styre verdenen for deg, ser jeg at visse innstrupninger jeg gjør ser ut som kan gi seg utslag i litt uforklarlige hiccups.
Kan da en 'send kommando' bli formidlet på inn- og utpust, billedlig sagt, føre til dobbelt postering?

Utskriftsvennlig

= Forstørr bildet |

«Forumverkstedet»: Åpnede tråder | Trådtopper | Nyeste | Flere rom: Alle nyeste | Serier
Mer om forumet og brukervalg
Logg inn | Glemt passord? | Romvelger gjest Startsiden |
Forumadministrator: webmasterErstatt dette bildet med krøllalfanjk.no | Et nettsted drevet av Norsk Jernbaneklubb - Web-avdelingen © | Denne prosessen har tatt 1.75 sek
I dag 520 treff på forum10, og 76374622 totalt siden 24.11.2008 23:37. Dagsgjennomsnitt: 13207 treff · Statistikk Siste måned

Forumet STASJONEN – Et virtuelt møtested for jernbaneinteresserte. Her diskuteres både allmenne jernbanespørsmål og foreningssaker i Norsk Jernbaneklubb.